Veelgestelde vragen
Zijn de lichaamsverzorgingsproducten van Lavido veilig te gebruiken tijdens een zwangerschap?
Lavido produceert zijn producten in overeenstemming met Amerikaanse en Europese voorschriften voor consumentenveiligheid en al onze producten zijn dermatologisch getest om de veiligheid te garanderen. We raden aan om elk product vóór gebruik op een klein stukje huid te testen om er zeker van te zijn dat een bepaald product geschikt is voor jou.
Welke van je producten zijn veganistisch-vriendelijk?
Lavido produceert niet langer producten met bijenwas of zeewier, maar sommige van onze oudere voorraad bevatten wel een paar producten met deze ingrediënten. Echter, 95% van onze producten zijn veganistisch. Nieuwe producten die worden ontwikkeld, zijn volledig veganistisch. Lees meer over hoe Lavido in een veganistische levensstijl past in dit artikel.
Welke van de Lavido-producten zijn glutenvrij?
Lavido-producten bevatten geen tarwe. We raden aan om elk product vóór gebruik op een klein stukje huid te testen om er zeker van te zijn dat een bepaald product geschikt is voor jou.
Zijn uw producten geschikt voor een gevoelige huid?
Alle Lavido-producten zijn dermatologisch getest, hoewel niet hypo-allergeen getest worden. Als je een gevoelige huid hebt, raden we aan om elk product vóór gebruik op een klein stukje huid te testen om er zeker van te zijn dat een bepaald product geschikt is voor je.
Waarom varieert de kleur van het product?
Lavido gebruikt een grote verscheidenheid aan planten, waarvan de meeste biologisch geteeld zijn. Als gevolg van veranderingen in klimaat, bodem en andere omgevingsfactoren kunnen planten in kleur variëren, wat zal leiden tot enige variatie in productkleur. Kleurvariatie heeft geen invloed op de kwaliteit en de actieve aard van de planten en of producten.
Heeft Lavido een beleid met betrekking tot chemische ingrediënten in producten? Bijvoorbeeld parabenen.
Lavido gebruikt een grote verscheidenheid aan planten, waarvan de meeste biologisch geteeld zijn. Als gevolg van veranderingen in klimaat, bodem en andere omgevingsfactoren kunnen planten in kleur variëren, wat zal leiden tot enige variatie in productkleur. Kleurvariatie heeft geen invloed op de kwaliteit en de actieve aard van de planten en of producten.
Past Lavido dierproeven toe?
Lavido test niet op dieren.
Wat is het verschil tussen "biologisch", "gecertificeerd biologisch" en "natuurlijk"?
Organische certificering is gerelateerd aan overheidsinstanties die van land tot land verschillen; en, in de Verenigde Staten, van staat tot staat. Het is ons doel bij Lavido om organische ingrediënten te gebruiken waarvan we kunnen bevestigen dat ze zijn gecertificeerd door gerenommeerde en best practice wereldwijde instanties; om ervoor te zorgen dat het natuurlijke en organische ingrediënt dat we voor onze producten selecteren, zijn geplant, geteeld en geoogst volgens de hoogste wereldwijde normen die beschikbaar zijn.
Wat is de Lavido-ingrediënten-commitment?
Wij geloven dat productiemethoden niet minder belangrijk zijn dan het eindproduct en dat samenwerking met lokale en een internationale teler absoluut noodzakelijk is. We kiezen onze leveranciers zorgvuldig en we zijn nauwgezet als het gaat om de ingrediënten die we gebruiken. Bij het kiezen van bloemenessenties en oliën, hechten wij het grootste belang aan de kwaliteit van de grondstoffen.
Moet ik me registreren op uw website?
Je hoeft je niet te registreren. Door persoonlijke gegevens te registreren, wordt het bestelproces wel eenvoudiger.
Wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt en registreert bij onze site, kun je jouw accountinformatiepagina aanmaken met daarin contact- en bezorginformatie. We slaan zelf geen creditcard-gegevens op. Eenmaal ingevoerd, worden gegevens opgeslagen in jouw account en hoef je ze niet opnieuw in te voeren wanneer je een volgende bestelling plaatst.
Je kunt jouw bestelgeschiedenis volgen.
Je kunt op elk gewenst moment toegang krijgen tot accountgegevens en die accountgegevens bewerken.
Je kunt abonnementen bijwerken.
Waar kan ik Lavido-producten kopen?
Je kunt Lavido-producten kopen in onze online winkel via www.lavido.nl. Ons netwerk van vertrouwde resellers wordt voortdurend uitgebreid. Bezoek onze contactpagina om winkels te vinden of om rechtstreeks bij Li Lavi te bestellen. Lees hier meer.
Waar bezorgen jullie?
Lavido verzendt online bestellingen via de webshop in Europa. Verzending is nu mogelijk naar België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Neem contact op met ons voor aankopen buiten de Europese Unie of naar landen die hier niet worden vermeld.
Wat is het retourbeleid?
Je kunt een product altijd retourneren, mits je dit binnen 14 dagen na ontvangst doet (de “wachttermijn”) (en, indien van toepassing, alleen als het product nog verzegeld is). Stuur een e-mail naar info@lavido.nl om producten te retourneren. Na bevestiging door ons dien je het product binnen 5 dagen terug te sturen. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product volledig terugbetalen.
Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Tijdens de terugtrekkingsperiode moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je verwijdert alleen de verpakking en gebruikt het product voor zover dit nodig is om vast te stellen of u het product wilt behouden.
Hoe gaat Lavido de door mij verstrekte informatie gebruiken?
Je kunt een product altijd retourneren, mits je dit binnen 14 dagen na ontvangst doet (de “wachttermijn”) (en, indien van toepassing, alleen als het product nog verzegeld is). Stuur een e-mail naar info@lavido.nl om producten te retourneren. Na bevestiging door ons dien je het product binnen 5 dagen terug te sturen. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product volledig terugbetalen.
Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Tijdens de terugtrekkingsperiode moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je verwijdert alleen de verpakking en gebruikt het product voor zover dit nodig is om vast te stellen of u het product wilt behouden.
Waarom moet ik mijn e-mailadres invoeren?
Lavido gebruikt jouw e-mailadres als identificatiemiddel, omdat dit voor jou volledig uniek is. We sturen per e-mail informatie over de status van je bestelling en schoonheidstips, speciale aanbiedingen en meer indien aangegeven.
Hoe kan ik contact met Lavido opnemen als ik een probleem heb?
Neem bij vragen gerust contact met ons op via info@lavido.nl. Let op: het personeel is alleen beschikbaar om te antwoorden tussen 08.30 uur en 18.00 uur van maandag tot vrijdag.
Welke verzendkosten worden berekend?
Bezorgadres in: | Verzendkosten: | Gratis verzending vanaf: |
Nederland | €6,75 | €60,- |
België | €8,20 | €75,- |
Bulgarije | €34,94 | Niet van toepassing |
Denemarken | €19,90 | €150,- |
Duitsland | €9,65 | €85,- |
Estland | €21,50 | €200,- |
Finland | €20,00 | €250,- |
Frankrijk | €16,70 | €150,- |
Griekenland | €27,75 | €250,- |
Groot-Brittanië (excl. kanaaleiland) | €19,00 | €250,- |
Hongarije | €21,80 | €250,- |
Ierland | €20,30 | €250,- |
Italië | €14,70 | €150,- |
Letland | €24,15 | €250,- |
Litouwen | €22,70 | €250,- |
Luxemburg | €13,45 | €150,- |
Oostenrijk | €15,95 | €200,- |
Portugal | €16,50 | €200,- |
Roemenië | €26,90 | Niet van toepassing |
Slovenië | €25,70 | €250,- |
Slowakije | €20,75 | €250,- |
Spanje | €13,50 | €150,- |
Tsjechië | €19,45 | €250,- |
Zweden | €16,70 | €170,- |
Malta | €27,75 | Niet van toepassing |
Cyprus | €25,40 | Niet van toepassing |
Kroatië | €16,60 | |
Zwitserland | €26,00 | €250,- |
Moet ik me registreren op uw website?
Je hoeft je niet te registreren. Door persoonlijke gegevens te registreren, wordt het bestelproces wel eenvoudiger.
Wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt en registreert bij onze site, kun je jouw accountinformatiepagina aanmaken met daarin contact- en bezorginformatie. We slaan zelf geen creditcard-gegevens op. Eenmaal ingevoerd, worden gegevens opgeslagen in jouw account en hoef je ze niet opnieuw in te voeren wanneer je een volgende bestelling plaatst.
Je kunt jouw bestelgeschiedenis volgen.
Je kunt op elk gewenst moment toegang krijgen tot accountgegevens en die accountgegevens bewerken.
Je kunt abonnementen bijwerken.
Waar kan ik Lavido-producten kopen?
Je kunt Lavido-producten kopen in onze online winkel via www.lavido.nl. Ons netwerk van vertrouwde resellers wordt voortdurend uitgebreid. Bezoek onze contactpagina om winkels te vinden of om rechtstreeks bij Li Lavi te bestellen. Lees hier meer.
Waar bezorgen jullie?
Lavido verzendt online bestellingen via de webshop in Europa. Verzending is nu mogelijk naar België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Neem contact op met ons voor aankopen buiten de Europese Unie of naar landen die hier niet worden vermeld.
Wat is het retourbeleid?
Je kunt een product altijd retourneren, mits je dit binnen 14 dagen na ontvangst doet (de “wachttermijn”) (en, indien van toepassing, alleen als het product nog verzegeld is). Stuur een e-mail naar info@lavido.nl om producten te retourneren. Na bevestiging door ons dien je het product binnen 5 dagen terug te sturen. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product volledig terugbetalen.
Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Tijdens de terugtrekkingsperiode moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je verwijdert alleen de verpakking en gebruikt het product voor zover dit nodig is om vast te stellen of u het product wilt behouden.
Hoe gaat Lavido de door mij verstrekte informatie gebruiken?
Je kunt een product altijd retourneren, mits je dit binnen 14 dagen na ontvangst doet (de “wachttermijn”) (en, indien van toepassing, alleen als het product nog verzegeld is). Stuur een e-mail naar info@lavido.nl om producten te retourneren. Na bevestiging door ons dien je het product binnen 5 dagen terug te sturen. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw geretourneerde product volledig terugbetalen.
Kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Tijdens de terugtrekkingsperiode moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je verwijdert alleen de verpakking en gebruikt het product voor zover dit nodig is om vast te stellen of u het product wilt behouden.
Waarom moet ik mijn e-mailadres invoeren?
Lavido gebruikt jouw e-mailadres als identificatiemiddel, omdat dit voor jou volledig uniek is. We sturen per e-mail informatie over de status van je bestelling en schoonheidstips, speciale aanbiedingen en meer indien aangegeven.
Hoe kan ik contact met Lavido opnemen als ik een probleem heb?
Neem bij vragen gerust contact met ons op via info@lavido.nl. Let op: het personeel is alleen beschikbaar om te antwoorden tussen 08.30 uur en 18.00 uur van maandag tot vrijdag.
Welke verzendkosten worden berekend?
Bezorgadres in: | Verzendkosten: | Gratis verzending vanaf: |
Nederland | €6,75 | €60,- |
België | €8,20 | €75,- |
Bulgarije | €34,94 | Niet van toepassing |
Denemarken | €19,90 | €150,- |
Duitsland | €9,65 | €85,- |
Estland | €21,50 | €200,- |
Finland | €20,00 | €250,- |
Frankrijk | €16,70 | €150,- |
Griekenland | €27,75 | €250,- |
Groot-Brittanië (excl. kanaaleiland) | €19,00 | €250,- |
Hongarije | €21,80 | €250,- |
Ierland | €20,30 | €250,- |
Italië | €14,70 | €150,- |
Letland | €24,15 | €250,- |
Litouwen | €22,70 | €250,- |
Luxemburg | €13,45 | €150,- |
Oostenrijk | €15,95 | €200,- |
Portugal | €16,50 | €200,- |
Roemenië | €26,90 | Niet van toepassing |
Slovenië | €25,70 | €250,- |
Slowakije | €20,75 | €250,- |
Spanje | €13,50 | €150,- |
Tsjechië | €19,45 | €250,- |
Zweden | €16,70 | €170,- |
Malta | €27,75 | Niet van toepassing |
Cyprus | €25,40 | Niet van toepassing |
Kroatië | €16,60 | |
Zwitserland | €26,00 | €250,- |
Hoe kan ik betalen?
Via onze betalingspartner Mollie is het mogelijk om veilig online te betalen. Betaalmethoden zijn onder andere PayPal, iDeal, Bancontact, EPS, Klarna, GiroPay en CreditCard.
Verstuurt Lavido pakketten internationaal?
Alle bestellingen worden met de grootste zorg verpakt en verzonden. Via onze verzendpartner PostNL versturen we pakketten internationaal. Zodra een bestelling wordt overgedragen aan de bezorgdienst wordt een track and trace code gedeeld om je pakket te blijven volgen.
Accepteert Lavido nabestellingen
Nee, we accepteren geen nabestellingen. Wij zijn afhankelijk van levering uit Israel en dit kan soms even duren. Wij beschikken over een breed assortiment en grote voorraad om iedereen zo snel mogelijk te kunnen voorzien van de onze mooie producten. Het kan voorkomen dat een product sneller dan verwacht uitverkocht raakt. Neem gerust contact met ons op met vragen over producten die je graag zou willen bestellen.
Wij bezorgen bestellingen vanaf €50,- in Nederland helemaal gratis. Lees meer over onze aanbieding.
Bij ons shop je jouw favoriete Lavido-producten. Lees hier naar welke landen wij verzenden.
Wij streven er naar om jouw bestelling binnen 2 werkdagen bij je laten bezorgen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.